نرم افزار جامع کاربردی مالیات من

عضوم محترم با عنایت به نامه دفتر روابط عمومی و فرهنگ سازی مالیاتی  شماره 23078 مورخ 1401/10/27 به اطلاع میرساند :

همانگونه که مستحضرید، مالیات نقشی محوری در اجرای موثر سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی مبنی بر عدم وابستگی به در آمدهای نفتی در تامین بودجه و مدیریت مطلوب نظام اقتصادی دارد.

بی تردید تحقق این امر خطیر در گرو اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مالیاتی شایسته در میان آحاد جامعه و با بهره گیری از کلیه بستر ها و کانال های ارتباطی فراگیر، اثربخش و کارآمد همچون استفاده از ظرفیت فضای مجازی و امکانات الکترونیکی و هوشمند سازی می باشد.

در این راستا همگام با برنامه های تحولی این سازمان و تحقق سیاست های دولت مردمی در خدمت رسانی بهینه به مردم از جمله ساده سازی و تسریع در ارائه خدمات مالیاتی نرم افزار جامع تلفن همراه(مالیات من) در محیطی تعاملی طراحی گردیده و کاربران عزیز میتوانند ضمن دریافت محتوای خبری و آموزشی به روز و مورد نیاز خود، ازخرین قوانین ، بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره و… مطلع گردند.

شایان ذکر است طبق برنامه ریزی صورت گرفته در آینده نزدیک تمامی امور الکترونیکی در پنجره واحد از طریق این نرم افزار قابل دسترسی خواهد بود تا علاوه بر تسهیل و تسریع امور مالیات ستانی، مراجعات حضوری مودیان محترم به حداقل ممکن رسیده و رضایت صاحبان کسب و کار افزایش میابد.

ضمنا علاوه بر لینک دانلود این نرم افزار جامع و همچنین ویدئوی معرفی و نحوه استفاده در پایگاه اینترنتی امور مالیاتی کشور (www.intamedia.ir) امکان نصب این اپلیکیشن از طریق کافه بازار و لینک app.tax.gov.ir نیز فراهم میباشد.

به اشتراک بگذارید!

خبرهای بیشتر...

اتحادیه ارایشگران زنانه تهران

با ما در تماس باشید